Halvt död och julpynt.

Jaha, vecka 49 är passerad då jag trodde att jag skulle vara helt ledig. Haha! Jobbade måndag,tisdag,fredag,lördag och söndag. Bra pengar :)

Har precis ätit frukost. Sov sent idag. Tyckte att jag förtjänade det jag som slitit så i helgen...
Åt rostade mackor. Brödrosten hade jag på byrån brevid datorn och smöret och osten precis framför mig. Lat? :)

Bull sitter/ligger/går runt i mitt knä. Han är kelsjuk as allways.

Måste bara skriva med min godings kommentar i lördags. Satt i köket och åt och han kommer in, ställer sig vid mig och säger:
"Är du arg på mig? (hundögon) Jag älskar ju dig"
Jag blev helt till mig!!! Ska då bara nämna för de som inte vet. Han har sagt det en gång innan till mig, nej två. En gång på vår ettårsdag när han skulle förklara vad sju röda rosor betydde som jag just hade fått av honom. Den andra gången när vi skulle sova och jag hörde det lite tyst viskandes. Han är bara så underbar, fantastisk och underbar....sa jag det?

Idag ska jag tvätta. Och diska. huh...

Sen ska jag träffa Jennie "mrs potter" Meier. Vi ska leka!


Förresten så har jag julpyntat här hemma. Med bocken i granris som Dennis kom hem med i lördags som han hade gjort alldeles själv. Och våra söta tomtar som vi båda kämpat och gjort som små. De står samlade i sovrumsfönstret :)

Kom o hälsa på oss nån dag vettja!!!

PUSS/ Em

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback