Jag mår bra!

Har mått lite halvtaskigt nu i ett par dagar. Magen har inte varit min bästa vän så att säga. Uppsvullen, uppsvullen, uppsvullen, illamående, ont i mellangärdet osv... När jag tänkte efter extra noga (eftersom det inte brukar vara så viktigt och underhållande att tänka på) var det ungefär 5 dagar sedan "i did number 2". Inte konstigt att magen gör ont? Men vad gör man när det inte GÅR? Väntar och har ont...

Igår var jag hos Mattias och Annika i min första lägenhet :) När jag kom in i trappuppgången kändes det som hemma! Och ännu mer när man steg in innanför dörren till lägenheten. Åh vilken känsla! Första lägenheten är ju alltid något speciellt...
De ska förresten flytta 1 februari till VÄRLDENS finaste lägenhet på "trängen". 4 våning (högst upp), en tvåa på 79 kvm och med häftigaste planlösningen alla år! Jättefin rundad balkong också. Åh......*drömmer sig bort*
Glad för er skull!!!
Vi åt tacos och pratade, pratade, skrattade och skrattade lite till. Vi hade det mycket trevligt!

När jag vaknade nu i morses kände jag mig utvilad, pigg, glad och hade INGET ont i magen utan kände mig sugen på mat! Haha! :)

GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!

Ikväll ska vi på Nellies skolas luciaframträdande halv 18. Sedan ska jag åka hem, hem till min älskling och kramas!

Ha en bra dag allihop

PUSS/ Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

och hem till mig, haha! men du, jag har pulver och annat skoj till din mage. ring när du har kommit hem! kul att du har börjat blogga så mkt med!

2007-12-06 @ 14:15:58
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback