Min lediga dag.

Jag tänkte när jag lade mig ca 00:30 igår att "i morgon på min lediga dag ska jag sova lääänge". Men vid halv 7 när Dennis gick upp kunde jag bara inte somna om. Jag var, och är så glad att jag äntligen har en ledig dag!
Söta Jennie skickade ett sms igår. Hon har köpt en julklapp till mig. Jag blir rörd av sånt! Sen ringde Linda också. Hon har också en julklapp till mig! Ni är så underbara ni två. Jag älskar er!

Nåväl, när jag låg där kl 6:30 vaken på min lediga dag tänkte jag: "vad sjutton gör jag nu då? klarvaken!" Då fick jag ett sött sms av Jennie. Hon frågade om jag ville äta frukost på Johans. Ett café här i stan. Det var verkligen klockrent!



Det pinsamma är att jag inte har det så gott ställt. Jag längtar verkligen till nästa månad då jag ska visa att jag också är generös och vill bjuda mina vänner på det de gjort för mig. Jag trodde inte att man skulle sakna att ha en bra ekonomi. Men jo! Det är oerhört krävande och just nu får jag vända och vrida på varenda krona för att ha råd. Suck. Tur att jag bor med Dennis och kommer undan relativt billigt :)

Nej nu är det bäst att ta på sig! Ska promenera till Jennie och ska vara där om 20 min.

Ha en jättebra dag allesammans :)

PUSS/ Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e för söt! Tack för idag, en riktigt bra dag!

2007-12-19 @ 15:55:24
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback