vuxenkänsla.

Har gjort flera saker denna morgon/förmiddag som fått mig att tänka: "shit. jag är inget barn längre!"

* Diskat
* Sprayat och torkat av allt kakel och köksluckorna
* Vädrat täckena och kuddarna utomhus
* Tvättat påslakan+lakan
* Dammsugit hela lägenheten

Detta är inte likt mig. Jag var ju en stökmaja! Fast är nog glad att tiderna förändras ändå :)

Funderar på att baka lussekatter?

NEJ FY EMELIE. DET ÄR VUXET OM NÅGOT!

vuxenvuxenvuxenvuxenvuxenvuxen.

Det ekar i huvudet på mig. Vill jag verkligen? Ja, jag vill nog. Vill inte vara barn länge. Vill klara mig själv.

PUSS/ Em


Kommentarer
Postat av: mrs potter

vi får leka imorgon istället. massa massa, för att ta igen oss. puss söt

2007-12-10 @ 16:42:15
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback