Tjalalalaaaa

Jag glider som på ett bananskal. Eller kämpar jag för det?

Har varit arbetslös sedan i torsdags nu. Jag klättrar på väggarna!!
Igår var jag och lämnade in mitt CV i massa butiker både på A6 och i stan... Flera var positiva och andra sa direkt att de hade tillräckligt med personal.

För 10 minuter sedan ringde det i min mobil från "dolt nummer". Shit tänkte jag. Nu måste jag låta pigg här! De ringde från Ica Maxi stormarknad (MEN, där har jag ju inte ens lämnat in mitt cv. Skulle ju göra det idag!).
Berit hette hon. Hon hade fått min presentation av min handläggare på arbetsförmedlingen som jag träffade för första gången igår. Nu ringde hon och frågade om jag ville komma på intervju idag om tre timmar.
Jag ska isf sälja korv utanför kassorna i "fastfood"-delen. 75% tjänst! Hoppas jag kan få nåt extra i en butik också så jag får ihop till 100%. Wiie!

"Nu kommer jag kalla dig för korven, hahaha" - Dennis

Tack älskling

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback