Tjoff sa det!

FUCK AS BAJS BALLE KROPPSHÅÅÅÅR!

Jag hade skrivit SÅ långt och skulle bara infoga en bild. tjoff sa det och allt försvann! bööööööl!

För att korta det lite så har jag fått ett jobb som jag trivs jättebra med (Ur&Penn smycken och klockor), jag har gått till och från jobbet och varit hurtig, Dennis är en läckerbit och jag saknar honom för att han är i malmö hela veckan, folk är irriterade på mina långa pauser mellan inläggen (sry), min chef har vinterkräksjukan så jag har inte träffat henne än förutom på intervjun. Hon är hur trevlig som helst!! Mina jobbarkompisar är ursöta (haha, Ur-söta), mitt hår blev igår färgat till svart och det blev schnyggt, jag har fått lön, vi ska ha levande gran och jag älskar't, JAG ÄR SNUVIG och jag hatar't...

Ja? var det något mer? :)

I morgon blir det ett långt!

Bamsekram/ Em


Kommentarer
Postat av: annie

roligt att du trivs så bra! men hörrudu... du har minsann inte en enda bild på mig i HELA din blogg, o så klagar du på att inte du var med på någon bild i ETT inlägg i min blogg? :D hahaha, skärpning syrraaaaan!

2007-11-27 @ 21:29:36
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback