Oj :)

Jag trodde då minsann inte att bloggen skulle bli efterfrågad. "Jag har ju faktiskt börjat läsa din blogg nu, så nu får du faktiskt uppdatera den oftare!" Yes sir, ska försöka i af!
Det där med att få tummen ur röven är krångligt ibland. Skjuta upp saker o ting är jag bäst på, tror jag.. Fast bara jobbiga saker. Saker jag ser fram emot ska ju helst hända med en gång. Och jag är konstig. För just nu ser jag fram emot att jag ska åka och storhandla när Dennis kommer hem med bilen. jag ÄR nog konstig!
Jennie är verkligen bra att umgås med. Hon får en att skratta. Hon ÄLSKAR inredning, jag känner ingen annan som gör det :) Cykla runt munksjön ska bli vår nya vardag. Hum, bland annat dådå. Det är inte det enda jag tänker sysselsätta mina dagar med. Vad enformigt! Men vilken kondis man skulle få.
Jennie tyckte om mina bullar!
Tack för igår, det var jättetrevligt. Kul att våra "karlar" verkar kunna umgås bra med varandra också.
IKEA senare. jiiiihooo!

Måste bara skriva med ett roligt citat ur en bok jag precis läst ut:

"Det var ett stående skämt bland mina närmaste vänner att om man verkligen ville få sig ett gott skratt så skulle man be mig rocka loss på dansgolvet. Jag flög omkring som en rabiessmittad, amoklöpande popcornmaskin."
/Magdalena Graaf

Kan ni se det framför er? Hahahahaha!

Ni MÅSTE läsa den boken. Den var gripande. Jag läste ut den på två dagar och man blev så arg emellanåt. Som tur var blev man lättad i slutet av boken. Bra, mycket bra bok!


Nu är jag kanske töntig, men jag kände att jag var tvungen att nämna mina underbara vänner. Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig nu när det är lite svårt med mycket. Eller egentligen inte mycket, bara min förbannade sjukdom.

Linda - TACK gode gud för att du finns. Du är min bästa vän, du lyssnar alltid, du ställer ALLTID upp för mig. Om jag så ringer mitt i natten så sätter du dig i närmaste bil bara för att åka och ta hand om just mig. Jag blir rörd när jag tänker på allt du gjort för mig. Du är galet bra och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Nu och föralltid.

Sara - Vi har inte haft kontakt så länge, men den korta perioden är ett gjädjefyllt sådant. Du visar alltid att du bryr dig. Dig kan man skratta med, o herregud! Min goa pyssling. Fortsätt att ringa mig på dagarna innan du åker iväg till ditt jobb. Det uppskattas, ohja! Blir fortfarande glad när jag tänker på din studentdag, när vi sjöng "du vet väl om att du är värdefull". För det är du. Värdefull.

Johanna- Du är och kommer alltid förbli min bästis. Vi har känt varandra sedan vi var 4 år gamla. Vi har kunnat titta på varandra från våra verandor. Vi var dom som började sminka oss tillsammans och ragga på killar. Vi har stöttat varandra genom ALLT ALLT ALLT! Det enda jag vill och hoppas är att du ska vara lycklig. Och jag tror du är det nu..

Anna - Min galna föredetta sambo/kombo. Att bo ihop funkade inte, men nu har kontakten blivit den man längtat efter. Du är en hel-galen vän. En sån spontan vän som kan ringa o säga "Hej, är du hemma. Jag är utanför dig nu. Får jag komma in?" Sånt älskar jag...DU visar att du bryr dig. Och även om vi haft våra diskussioner och jag stundtals känt mig så grym och egoistisk mot dig fast det inte är av min avsikt. Jag vill be om ursäkt för det. Hoppas vi fortsätter ha det så här bra som vi haft det det senaste! PUSS

Niklas Svärd - Jag vill beskriva dig med tre ord. Helgalen, omtänksam och den som alltid hittar på nya tokigheter. Du är så godhjärtad så det finns inte. Jag saknar tiden när jag bodde nära dig och du kom till mig på morgonen och gjorde frukost. När vi gick bort till maxi och bara skrattade ihjäl oss åt ingenting där inne. Våra pajbak i former som visade sig vara ett lock. Våra pajer är inte att leka med. Dom är det bästaste!!!

Pauline- Älskade älskade syster. Äntligen börjar vi kunna umgås som kompisar. Äntligen blir vi lika gamla i sättet och förstår varandra bättre än ingen annan. Vi är ju av samma blod :) SYSTRAR! Jag behöver egentligen inte skriva så mycket mer än att jag älskar dig.

Annie- älskade syster!!! Du är så underbar. Smset jag fick av dig för några veckor sen tar jag fortfarande fram och läser ibland för att jag blir så rörd och glad av det. Du är så klok. Så smart! Jag har alltid avundats ditt sätt att vara mogen fast än att du inte är så gammal. Ditt sätt att prata och förklara saker o ting. Du kommer bli nåt stort och det ska jag stötta dig i! Jag älskar dig också.

mamma, pappa, Nellie, DENNIS (såklart), Jennie, Rebecca, Emelie, Dennis föräldrar, syster och systerdöttrar.
Ni är guld värda för mig och jag älskar er allihop!

PUSS

Nu slog det mig...Tänk om jag just glömde nån som är jätteviktig för mig?

Förlåt mig i så fall :)

//Emelie


Kommentarer
Postat av: annie

Emelie, jag blir riktigt tårögd!
Jag finner inga ord för hur glad jag blev när jag läste allt det här, speciellt det om mig. jag älskar dig syster!

2007-10-26 @ 20:50:51
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback