Vi kunde dödat för varsin pizza.

Dagen har varit urkul!
Eller ja, den började ju inte så bra när posten kom och jag fick en betalningspåminnelse som jag inte ens fått räkning på. Skumt! Men det är löööst!

Sen cyklade jag bort till Jennie. Hon lämnade in filmen vi tittade på igår (kass) sedan cyklade vi runt munksjön. hoj hoj hoj vilka hurtbullar. Jag blev rädd när vi kom på att vi snart skulle passera kontoret där chefen sitter. Jag på med luvan och visslade mig förbi. Efter 2 minuter ringer det i min mobil. Vi båda tittade på varandra, stannade cyklarna och jag vågade inte kolla vem det var. TÄNK om chefen ringde och frågade vad jag gjorde ute när jag är sjuk. Visserligen är jag inte sjuk på det sättet. Jag är sjuk, men jag måste röra mig för att må bättre. I vilket fall som helst var det bara Dennis som ringde :) Bara och bara. Han är ju alltid Dennis. världens bästaste! Han var redan hemma från jobbet! klockan var ca 14. Är det fredag så är det. Jag skulle låna hans bil för att åka o storhandla. Jag älskar att handla! Det är så roligt!
Jag och Jennie trampade på och vi hann knappt blinka så var vi hemma. bara "bbbbbbbbbzzzhhhschhh" så flög vi runt munksjön. Eh, önsketänkande. Men vi var faktiskt inte utmaddade nån av oss! Häftigt, ballt osv. Att vi inte var det alltså. Med våra konditioner (kan man säga så?).

Efter rundan tog vi bilen till a6. Vi skulle hitta stövlar till mig! Jag behövde såna...
Fast först behövde vi äta. Vi båda sa nog femtioelva gånger i bilen på väg till A6 (bör nämnas att det är fem minuters bilväg dit från oss) att vi skulle kunna döda för att få äta en pizza just precis nununu. Vi var hungriga efter att ha rört på oss lite.
Pizza blev det. Och jag lyxade till det! A6-special: Färska tomater, champinjoner (färska), lök, fläskfilé, bearnaiesås och vilök. Vi fullkomligt njöt till tusen när vi äntligen hade våra kära pizzor framför oss. Jennie ville till och med utbringa en skål TILL sin pizza. ehm. Inte till han som gjort den utan just till pizzan (hon råkade komma åt med gaffeln på glaset och skojade om det).
Efter det dök vi in på Kicks och sniffade på parfymer. Det fanns allt från tantbajsparfymer till "lukta-tvätt-parfymer" och helt helt underbara sådana. Halvt yra gick vi vidare. Jag köpte en jättefin ring. När jag tagit på mig den insåg jag att jag såg manlig ut eftersom jag har väldans nedbitna naglar. IIIIN på H&M för att köpa lösnaglar. Och nu äntligen känner jag mig som en kvinna. Jag känner mig porrig, sexig, snygg. För ett par naglar. Sjukt egentligen!
Vi köpte likadana stövlar. Dom såg ungefär ut som ridstövlar med ett spänne nertill. Lät fruktansvärt fult. Men jag



lovar, det VAR snyggt! Eftersom man fick 3 par till priset av 2 och för att Jennie inte hittade ett tredje par hon ville ha så fick jag ett par extra. maaw. Jättesnygga låga klackisar...
Sen blev det IKEA. Köpte gröna runda mattor till hallen. Fast nu ligger dom i vardagsrummet. Hur i halva livet hamnade dom där? :) Eh, just det. Vi skulle bara testa om det passade att ha dom där också. "Skulle bara" var det ja. he he he. Då vet vi ju alla att dom kommer ligga där..

Sedan blev det handla mat. Ca 800 kr. jaja, bara osten kostade en åttondel av det där. 100 kronor för den som inte är så smart.

Förresten fick man köpa 10 GB-glassar för 20 kronor. Billigt! Jag gillar REA. Haha. Antingen "Banama" eller "Ahlgrens bilar". Blev nog 7 av de förstnämnda och 3 av de andra.
Banama var SJUKT god! Banan och choklad smakade den. mumsfilibubblan!

Äsch. Nu har jag bloggat långt igen.

En sista grej. Tack för idag Jennie. Sjukt kul! Äntligen hittat nån som har lika smak som jag och som älskar att gå i affärer. Den enda jag har som gör det annars är Linda. INGEN annan av mina kompisar är lika shoppinggalen som jag..

Natti!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv. vi har snygga stövlar duuuu! haha.

2007-10-27 @ 11:09:29
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Anonym

du är uuuutmanad! kolla min blogg för mer info...

2007-10-30 @ 15:25:11
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Anonym

men come ooooooooon. uppdatera nu då!

2007-11-02 @ 09:24:41
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: annie

EMELIEEEEEEE.. vad har hänt med dig? :O ingen uppdatering!

2007-11-02 @ 17:11:19
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback