Bull är nämligen ko-bent.

Vad brukar ni göra när ni har feber, ont i halsen, ingen matlust och det bara sticker i kroppen? Sova? Titta på film? Inte Emelie inte...
Har precis dammsugit hela lägenheten. Fick panik av hur smutsigt det var överallt på golven. Har också rengjort kattlådan och fyllt på med ny sand. Det enda som är kvar nu är att diska men det tänker jag faktiskt överlåta på min käre sambo när han kommer hem. Nån måtta får det faktiskt vara när jag mår såhär. Och detta på min lediga dag. Ska vara ledig i morgon också och börjar inte förrän kl 15 på onsdag så jag hoppas att det går över fort.

Ni skulle förresten sett Bull när jag dammsög. Hahahahaha. Både Bull och Alice tror att dammsugaren är nån form av monster eller något annat farligt så de brukar försöka gömma sig när vi tar fram den. Osmarta som de är mina små katter så förstår de inte att man dammsuger i alla vrår och att det inte är nån idé att gömma sig.
Denna gången hade Bull tänkt vara smart och gömma sig under sängen. När jag kom under med dammsugarslangen såg jag bara nåt svart-vitt springa panikslagen därifrån med en springstil som ingen annan katt har. Bull är nämligen ko-bent. Jag höll på att vika mig av skratt.

image499


image500

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback