Dagens Emelie.

Halloj!

Arbetsdagen har bestått av snörvel, nysningar och en massa skratt (som alltid).
Jag kunde inte ens fylla i en försäkring då jag var tvungen att stå lutad över kassadisken utan att vara rädd att droppa från näsan. Jobbigt läge. Tur att jag har Louise som ställer upp. Haha.
Skulle slå in en present men fick förbereda kunden på en hel del snörvel.
Fräscht.

Sofia skulle stänga för första gången alldeles ensam idag fast med min ståendes brevid. Det märktes helt klart att hon har goda kassavanor sedan tidigare då hon stängde på 17 minuter och det "ska" ta ca 15 minuter för en som kan det. Hon fick mycket beröm och jag var stolt som lärarinna!
Hon är så mysig. Är glad att hon börjat jobba med oss. Hon bor i samma område som jag så vi åker samma buss hem på kvällarna. Då är det inte tyst en sekund utan vi pratar om allt, allt och allt.
Busspassagerarna får nog höra på en hel del som de helst hade sluppit höra. Haha.

Såhär har jag sett ut idag förresten:

image514
Jag älskar den kornblå tröjan!

image515
Very nice med solbränna. I like it.


Superfint skärp som vi hade fått in på jobbet. Passade perfekt till mina byxor.


Min älskade klocka som jag fick SÅ mycket positiva kommentarer för av kunder idag.

Dax att se på barnmorskorna! Missade det ju så jag ska kika på SVTs hemsida.
Kommer strax med ett litet inlägg om vår matlagning...

image518

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback