Dagens-listan.

Vi kör en dagens idag också, en sån jag skrev härrom dagen ni vet?

Dagens:

Person -
Linda Pettersson, för att hon är så genomgo och för att vi hade så skoj igår på vår Ullaredstripp! You go girl!

Positiva händelse - Jag har äntligen tagit tag i mitt hår. Klippte mig för första gången på en billig drop-insalong just för att jag skulle se om det blev bra. Och jag blev mycket positivt överaskad. Dit går jag igen! 180 kronor kostade det och det är som sagt drop-in så det är bara att gå in och bli klippt! Klostergatan 41 hette stället.

Negativa händelse - Att Bygginvest inte hade informerat om att de skulle väsnas och hålla på nere i källaren precis under vår lägenhet. Vaknade kl 8 i morse av att de höll på. Och högt var det! När jag kom hem från frisören och jag och Linda P skulle titta på klipp på datorn så hörde vi inte ett smack av vad de sa! Vi kunde knappt föra normala diskussioner. Sånt gillar jag inte. De kunde ju faktiskt satt upp en lapp i trappuppgången att de skulle väsnas just denna dagen. Min lediga dag!

Saknad - Fastän jag träffade henne senast igårkväll så har jag saknat Linda Heiming nåt fruktansvärt hela dagen! Du är min själsfrände, Linda, och jag älskar dig.


Nu blir det bingen och mys tillsammans med mannen!

Natti

image480

Kommentarer
Postat av: Linda Heeeeeejmiiing

Jag saknar dej med!!! PUSS till dej

2008-04-02 @ 12:04:27

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback