Fixardag.

Hallihallå!

Idag har varit en riktig fixardag minsann!

Ställde kl. på 8. Gud vet när jag gick upp så tidigt senast? Ja det är nog mer än ett halvårsedan i af. Kom upp kl 08:30 och skyndade mig iväg. Skulle vara på ungdomsmottagningen kl 9 under deras drop-in-tid som de har varje vardag mellan 9 och 10! Kanonbra!
Är så trött på att hålla på och ta piller varenda kväll...Barnmorskan frågade om jag ville testa NuvaRing. Ett preventivmedel som är som en gummiring som man förvarar "down there" 4 veckor i streck. KANON! Äntligen slipper man tänka på att alltid ta de där förbaskade pillrena samma tid varje kväll.
Någon som har erfarenhet av dom?


Efter att jag var färdig ringde jag Linda H och frågade om hon ville komma ner till stan och äta frukost med mig. Hon var inte färdig och behövde en stund på sig innan hon var klar. Tjejer ni vet! "Måste bara sminka mig!". Haha.
Medan hon sminkade sig gick jag och solade på Sense. Hade ju fortfarande kvar 3 gånger på mitt solkort från när den där tjejen låste in mig så larmet gick, ni vet?


Solade och blev fräknig till mitt nuvarande rödlätta hår. Fint!


Jag och Linda gick till Grafitti och åt frukost. Gott med en smörgås och starkt (!) kaffe. Kaffet kunde ju varit lite svagare men det satt fint i kistan...
Vi gick ner mot stan, jag och Linda. Där kunde man tävla om HV-biljetter genom att skjuta en bandyboll i ett mål. Självklart var det lite svårare än så. Man skulle pricka i krysset där de hade gjort ett hål. Linda testade. Jag hade inte tänkt testa för jag vet att jag är kass på sånt. Men bara för att hon testade så kunde jag inte motstå. JAG PRICKADE! Rätt i krysset på första försöket!!
Har därför chans att vinna en (eller var det två?) biljett/biljetter till matchen ikväll.
MEN JAG JOBBAR!! Morr...

Gick hemåt, glad i vågen...Satte mig och betalade mina räkningar och nu ska jag sminka mig för att sedan ta en promenix till jobbet i det finfina vädret! Jobbar 15-20-15.

Ha en bra dag!


image570

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har P-ringar. Sjuuuukt bra är dom!

2008-04-16 @ 15:11:54
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare! Nuva-ring is da shit, säger jag bara! GRYMT!!!

2008-04-16 @ 18:19:26
Postat av: fia

Märker att jag är lite sent ute, men när jag såg att du skrivit om pringarna så är jag bara tvungen att varna dig!jag använde dem i tre månader och fick sådana allergiska reaktioner att jag inte kunde ha sex och knappt kissa för att det sved och gjorde så ont! Känner du att något inte stämmer när du har använt dem ett tag, sluta på direkten. Det är så himla mycket bättre att äta piller varje dag än att ha utslag överallt( och jag menar ÖVERALLT) därnere. Har en kompis som har åkat ut för samma sak också. Men lycka till! kram

2008-04-30 @ 23:04:40

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback