Fröken duktig.

Det blev en fika på Clara´s med Linda P och Johanna. "Scorett-Johanna" huh? Kallas hon inte så, Linda?
Vi hade jättetrevligt.
Helt plötsligt utbrister Linda: "Kolla! Stefan Liv!"
Då stiger han in och några minuter senare kommer tre andra hockeykillar, den ena var Björn Melin.
Han satte sig några bord bort och jag kände att jag var tvungen att ge nån gest eller säga något om matchen igår.
Jag gjorde bara "tummen upp"-gesten åt honom och han log och nickade tillbaka. Haha.



Linda och Johanna åt upp sina taco-tallrikar och jag kunde inte motstå en kaffe och en (suck) negerboll! Jag förstår inte vad det är med mig. Varför en dille på just chokladbollar?

Vi styrde kosan mot A6. Gick och kikade lite. Linda hittade som vanligt något som det "stod Linda på". En jättefin klänning! Vi strosade lite. Flickorna köpte dricka tills i morgon och jag hängde bara på. Köpte inte nåt alls. Stolt!

Såg när vi gick där på A6 att klockan redan blivit 16 och jag hade inte ens börjat städa. Woops. Dennis slutar ju kl 16 och jag hade ju lovat att storstäda. Som tur var hade han inte kommit hem när jag kom hem och jag skyndade mig snabbt som blixten att ta ut dammsugaren. Efter bara 5 min kom han hem. "Har du precis börjat städa eller? Haha"
Nu är iaf hela lägenheten dammad, dammsugen och moppad. Har känt mig som fröken duktig idag. Men det gick mycket lättare att städa med Lars Winnerbäck på hög volym. Det är glädje att lyssna på honom!

Nu är jag hungrig. Har inte ätit middag än pga sen frukost. Dennis ville laga något och jag hindrade honom absolut inte. Haha. Kycklingfilé och couscous blir det. Mums.

Hörs sen!

image574

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback