Glad.

Godmorgon!

Jag känner mig glad idag. Är det vädret? Eller är det att det är fredag och jag är ledig? Jag tror på en kombination.
Köpte kaffe igår eftersom vårat varit slut ett tag nu. Ska snart brygga mig en kopp och äta en smörgås.
Ska nog ge mig ut och promenera i det fina vädret sen. Och sola ska jag göra också! Fast i solarium då.

Hoppas att lönebeskedet kommer idag. Ska bli kul att se hur mycket det blir. Det är det som är spännande när man jobbar oregelbundet...

Mailade Parfym.se och frågade om de skulle få in Gucci II. Fick till svar att den var svår att få tag på, men att de skulle göra vad de kunde och sedan maila mig när de fått in den. Snacka om bra service!
Kollade på Kicks vad den kostade där. 695!! På Parfym.se kostade den något på 400. Man är dum om man inte väntar på att de får in den där...

Återkommer senare då dööööh!

image575

Kommentarer
Postat av: jennie

kolla strawberrynet.com med
dom brukar ha jättebra priser på parfymer!

2008-04-18 @ 20:06:34
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: jennie

369.50 kostar parfymen där med 50 ml, men sen är det lite i tull med, men det brukar inte vara alls mycket! frakten är fri...

2008-04-18 @ 20:09:32
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback