Golf VR6 i utställningsskick tillsalu!

Nu är jag hemma!

Jobbade över en kvart för att det blev så mycket folk...Har varit så lugnt hela dagen och helt plötsligt, precis när jag ska gå hem så smäller det till och det blir folk i hela butiken. Typiskt!
Dennis hämtade mig i hans fina pärla. Den är förresten tillsalu. En kille från Skåne (tror han) ringde förut och var intresserad. Visst är den snygg?

image524
image525
En golf VR6 årsmodell -92 i utställningsskick! Motorn har endast gått 16000 mil och den har endast körts på sommaren. Pedantskött (!) och kul bil att åka i, och köra.
Vet ni någon som är intresserad av bilar som skulle kunna tänka sig denna, hör av er till mig här på bloggen.


Måste ju hjälpa sambon lite...


Ikväll tänkte jag bara slappa i soffan och titta på säsongspremiären av Lyxfällan på 3an, sen blir det Efterlyst senare på samma kanal.

Mat måste jag laga också. Suck. Det är kul att laga mat men inte när man känner att man måste...


Uppdaterar nog senare!


image526


Kommentarer
Postat av: monica

skitfin bil men den "stora" familjen som vi nu är så behöver vi en "familjebil"..

Tänk att vi har en liknande familj. Det r lustigt för man tror alltid att man är själv om sånt.. Har du några syskon? Vad har du för relation till din familj idag? Om du nu orkar svara, du behöver inte känna att du måste..

2008-04-10 @ 19:22:37
URL: http://monni81.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback