Jag älskar dig, min prins.

 :Jag ska inte säga att jag tycker det är kul när Dennis går ut på krogen en lördag när jag helst hade velat mysa och ta det lugnt. Visserligen gjorde vi det igårkväll och har haft en underbar dag uppe på A6 och på middag hos hans föräldrar. Jag förstår även om han vill vara med sina vänner också.
Självklart fick jag följa med till festen och ut på krogen. Men jag är så förkyld och mår inte alls bra än så jag kände att en lugn kväll fick blir det enda rätta.
En positiv grej med det hela är att Dennis blir så läcker när han gör iordning sig lite extra och dessutom har nya kläder + skor på sig. Tur att jag litar på honom till 110%, annars hade man nog varit orolig att släppa iväg honom sådär snygg. Men vår kärlek är så stark och säker så jag är så lugn när han är ute.

Vi pratade lite förlovning och sådant förut. Han tycker inte om att stressa fram i ett förhållande (inte jag heller iofs) så vi kom fram till att vi ska vänta ett tag. Det spelar ju ingen större roll egentligen...Eftersom båda är så säkra på varandra. Det sa han till och med till mig, min älskling. Idag har verkligen kärleken varit på topp och man har de där underbara fjärilarna i magen! 

image535

Dennis, jag älskar dig så tokigt mycket!


Nu ska jag lägga mig i soffan, tända ljus och bara rå om mig själv :) DET ska bli mysigt det också!

image536

Kommentarer
Postat av: Mari

Ligg du och bara mys, det är du värd som kämpat hela veckan med din förkylning och samtidigt jobbat.

//Kram Mari

2008-04-12 @ 21:58:03
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback