Jag vet inte hur mycket klagomål jag öste ur mig under den kvarten som vi tillbringade på den bussen.

Då var man hemma igen efter en natt hos Emma, Liam och Robin och efter en arbetsdag!
Linda H kom förbi mig på jobbet och gjorde mig sällskap tills jag slutade, så vi åkte bussen hem ihop.

Vilken cepe busschaufför det var. Jag vet inte hur mycket klagomål jag öste ur mig under den kvarten som vi tillbringade på den bussen. Hade lust att gå fram och klaga men det var bara Linda och de andra i närheten som fick höra på mina klago-ord. Han brydde sig inte alls om att bussen var proppfull av folk. När vi åkte förbi rådhusparken där halva jönköping var (mycket familjer med barn) så körde han igenom där i samma tempo som innan. Hade det kommit ut ett barn springandes där så hade det barnet inte överlevt.

Såna människor borde inte få ha ett sånt ansvarsfullt arbete! Visa lite respekt både för passagerare, gångtrafikanter och bilister i trafiken. Jag är LIVRÄDD för att åka buss och min fobi lindras ju inte direkt med en sån busschaufför! Jag har liksom ingen kontroll och jag avskyr när jag inte har det.
MORR!

Här kommer lite bilder från igår:


* Söta Robin
* En trött barnvakt. Tittade på körslaget efter den goda maten (kotletter, pommes och bearnaiesås)
* Liam ÄLSKAR att ta kort och filma med min kamera. Här är en han tog på mig. Mindre bra.
* Dennis kom förbi lagom till att vi hade ätit upp. Han åt lite sen myste vi hela kvällen lång.
* Godmorgon snygging. Not.
* Liam. Hade inga bilder på honom förutom denna. Haha.

Nu kom Dennis hem!
Dax att umgås...


image588

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback