Megastor falukorv?

Hujedamig.

Det är nog bland det värsta som finns när man är så täppt att man inte kan andas med näsan på natten och vaknar och är torr som en öken i munnen.
Har börjat hosta nu också (låter som krupp) och halsen är svullen som en...megastor falukorv?
Ögonen rinner och nysningarna kommer tätt inpå varandra. Men det är skönt. Jag gillar att nysa med undantag från de gånger det bara sprutar ur näsan och man är helt blöt i hela handen. Fresch info.

Ni som ska till A6 idag, besök för allt i världen inte Ur&Penn. Den lilla butiken som ligger tvärsöver McDonalds. Ni kommer att ångra er när ni stigit in och får syn på världens fulaste människa (mig) och är tvungna att springa ut därifrån med andan i halsen. Har ni plockat på er smycken som ni tänkt betala, släpp för allt i världen det i butiken så ni slipper bli tagna för snatteri också. Skämtåsido.

Som sagt, jag ska jobba idag. Hur sjuttsingen ska det gå? Som tur är så är Sofia där på upplärning och jag ska utbilda henne på stängningen. Har redan gjort det en gång innan så idag får hon göra det själv med mig sittandes på en pall brevid, pekandes hit och dit som en sträng lärarinna. Mohahaha. Nej skämtåsido igen. Jag är nog en rätt snäll lärare. Det positiva med att Sofia ska gå samma tid som jag är att om jag SKULLE få en nysattack, tappa rösten eller bara känna mig svimfärdig så kan jag sätta mig ner en liten stund inne på lagret utan att kunderna måste undra vart butiksbiträdet tagit vägen (eftersom man är ensam i butiken 18-20 i vanliga fall).

Hörrni, ha en bra dag och det där med att ni inte får besöka butiken var ett skämt. Kom gärna och hälsa på! Då ska ni få en blöt kindpuss och en klängig kram så ni får ta del av mina bacillusker för de är underbara. Mums.

image513

Kommentarer
Postat av: Mari

Krya på dej tjejen! Mitt bryter inte ut, både på gott och ont.

2008-04-09 @ 12:43:54
Postat av: Hanna

perfekt inför sommaren nu asså ; ) vore kul att prova någon gång faktiskt, vet du om dom har de i skövde någonstans?

2008-04-09 @ 13:20:13
URL: http://bpm.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback