Min "lilla" vän.

Sedan Dennis satte upp "frostat glas"-liknande på fönstrena i vardagsrummet har Bull blivit lite ledsen. Han kan ju inte sitta i sitt favoritfönster och kika ut längre. Stackars killen. Så förut låg han här, bakom gardinen och kikade vad jag och Dennis gjorde för något...

image531

Min älskling. Han har börjat lägga sig i våra sängar (fast han vet att han inte får) och så kryper han under så han ligger med halva kroppen under täcket. Det ser nästan ut som att någon bäddat ner honom i sängen.
Tänkte väga honom nu när vi skaffat våg. Dennis gissade på 8-9 kg. Jag tror nog också nåt sånt.

Ska kika...

8 kg exakt vägde han, min klump! Jag har innan trott att han vägt...9 kg. Men 8 kg är inte heller att leka med! Normalvikten hos en katt är 3-4 kg så han väger alltså dubbelt så mycket. Fast han är ju inte tjock. Han är bastant hela han!


image532

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hon får väl ringa dit då =P

2008-04-12 @ 12:57:46
URL: http://LindhamedH.blogg.se
Postat av: Liinda

Troja väger 6kg (normalt för skogskatt) :P Och Pepsi väger nog lite till, men inte mkt mer.

2008-04-12 @ 14:38:34

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback