Projekt!

Igår (lördag) var en superkul dag på stan med shopping, mat på mcdonalds (vart annars liksom), irritationer på en överbabblande syster (hahahaha) och pussandes på en annan syster.
Har hittat en massa fina grejer som jag visar lite längre ner.

Lindha tog en buss från Ryd som passade perfekt med vår buss. Så vi möttes upp på samma buss vid torget i Skövde sen åkte vi hem till familjen. Vi har kikat på "music and lyrics". Mysig film! Vi drack lite cider, blev trötta, blev pigga igen, mosade i oss massa chips och Lindha hjälpte mig med att slinga mitt hår. Gullefia är hon!
Det blev faktiskt bättre än innan men det är fortfarande inte klart :)

I alla fall. Här är mina shoppade grejer från igår!



*Body med djup ringning både fram och bak. Jättefint men ovanligt att använda.
*Halsband med hängande hjärta.
*Tygskor.



*Shorts och blå tights.
*Rosa/vit tunika
*Halsband och örhängen från Imemy.
*Äpplehalsband.

Nu ska vi åka till mormor strax, sen bär det hemåt till Jönnet vid 19:30. Återkommer senare ikväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket Emelie! jag ska hälsa min man :D. han ligger just nu och sover. haha :). kram*

2008-04-27 @ 16:47:11
URL: http://sandragustav.blogg.se
Postat av: jennie

jag har också ett sånt äpplehalsband!

2008-04-28 @ 08:32:34
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback