Sagan om min tå.

ÄNTLIGEN visar de varför de ska vinna! De är BÄST!
Att vända från 0-2 till 7-3 är helt underbart...

Idag promenerade jag till jobbet. Det var riktigt skönt faktiskt. Jag har fått en dille på negerbollar!! Hade jag inte vetat säkert att jag inte är gravid, så hade jag nog börjat tro det. För ett sådant sug som jag haft för just negerbollar i 3-4 dagar nu har jag aldrig någonsin haft.
Köpte därför ett sexpack såna på coop innan jag började. Det tillsammans med två apelsiner, två äpplen och två bananer. Det är gott att ha lite frukt på jobbet om man blir sugen på något.

Hade planerat att gå hem från jobbet också. Kände mig laddad till tusen men precis när jag kommit ut från jobbet börjar min tå strula igen. Den gör det av och till. Anledningen är väldigt pinsam men okej, jag kan berätta vad som hände...
Det var för några årsedan...Då det var populärt att retas genom att sparka på varandras skosulor så man snubblade till, ni vet? Jag skulle visa mamma hur vi gjorde. Detta gjorde jag INOMHUS och varken jag eller mamma hade skor på oss. Med en otrolig kraft sparkade jag till under hennes fot och jag fick fruktansvärt ont i min vänstra tå samtidigt som mamma blev helt chockad och förundrad över vad jag sysslade med.
Det blev röntgen nästa. Jag minns inte vad de sa där. Det var ju trotsallt några årsedan. Något måste det ändå vara som är galet i min tå fortfarande för när man minst anar det, så smärtar det till och jag kan inte gå normalt.

Pinsamt.

I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt!

Strax kommer ett till inlägg. Har äntligen fastnat för en parfym som jag ska köpa. Dessvärre var den slut på Parfym.se och jag SKA köpa den där, eftersom de hade 38% billigare än i butikerna.

image571


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback