Saw 4 och pengar tillbaka från skatten!

Anna Gullstrand frågade på msn om hon fick komma förbi. Och självklart fick hon det! Mer än gärna. Man umgås ju inte lika ofta längre i och med att våra arbeten går om varandra och att hon bor lite utanför stan. Då får man passa på när tillfälle ges.

Vi kikade på Saw 4. Den var helt sjukt läbbig, som alla andra filmer i den serien. Har ju beställt hem alla Saw-filmer nu från Homeenter. Det var nåt välkomsterbjudande. Alla 4 filmer för 39 kronor. Då ingick frakten också. Bra va? Dessutom fick jag massa poäng från GratisBio. Snart är jag uppe i 1000 poäng och kan beställa ett presentkort på 300 kronor. Tror jag ska ta det på H&M.

Mitt i filmen kom posten. Min och Dennis deklaration från skatteverket fanns med bland posten!
Förra gången fick jag betala lite över 2000. Denna gången får jag pengar tillbaka från skatten! Närmare bestämt 4100! Såååååå gött!

Förslag på nåt speciellt man kan göra för de pengarna? Kanske ska spara dom till semestern. Har ju semester v. 31 i år så det vore ju skoj att hitta på nåt tillsammans med sambon. Det enda vi gjort tillsammans i resväg är att åka till Gränna. Kul. Haha. Det ligger typ 2-3 mil härifrån...Fast det var mysigt. Hade aldrig varit i Gränna så det var helt klart en upplevelse.

Dax att hoppa in i duschen! En dagens Emelie kommer innan jag sticker till jobbet idag.

image494

Kommentarer
Postat av: Peijo

Syster yster, har du gått med i HomeEnter ? Du har läst deras medlemsvillkor hoppas jag. Du kommer ångra dig sen . Jag var medlem där, och det var riktig skit ... Hoppas du tycker att det är bra iallafall. Jag varnar dig bara !

2008-04-03 @ 21:09:11
URL: http://peijo.blogg.se
Postat av: jennie

Är allt bra med dig? Har inte hört ifrån dig på ett tag. Min mobil är dum. Funkar av och till... puss

2008-04-04 @ 08:43:08
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback