Sockerberoende och viktnedgång.

Jag kan villigt erkänna att jag lider av sockerberoende. Innan har jag ätit någon eller några godisbitar varje dag (!) eller druckit nån form av läsk och det har synts på vågen.
Eftersom jag inte skämms för att tala om vad jag väger, så kan jag tala om att jag gått upp från 57 till 60/61 på bara några månader och jag har alltid varit den som legat på samma vikt, dvs 56/57 i flera år!



Har börjat ta tag i mitt beroende och gick också till jobbet en gång nu i veckan. Det har redan visat sig på vågen och jag väger ju 59 kg. Vill ner till åtminstone 55/56 kg. Fortsätter jag såhär så kommer det gå skitbra. Har väldigt lätt för att rasa i vikt annars när jag väl bestämt mig.

Ska ut och promenera runt munksjön, sen ska jag till Sense och sola!
Nu är jag snart fit for beach 2008!!!

image578


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback