Ullareds-shoppingen.

Här kommer bilder på nästan alla grejer jag fick med mig hem! Tog inga bilder på smågrejerna (sminket osv).



*Höga ljusstakar som nu står i den möblerbara hallen.
*Hög svart vas med svart konstgräs i (står i "vanliga" hallen).
*Köksgrejer (bordstabletter, svarta och blommiga gardiner, lampskärm, figur i silverfärg och svarta blomkrukor.
*Tvålpump till köket.
*Mini-durkslag.
*Tavla m. plats för tre foton som jag ska ställa på en av ekhyllorna i köket.
*Grå kökshanddukar m. öljett.



*Salt/peppar-kar. Man tar isär bollen så finns saltkaret där under.
*Köksklocka.
*Nytt singstar. Min ena mick pajade.
*Två toppar.
*Vit, ny vårkappa. HUR fin som helst irl.
*Skinnhandskar.
*Klocka (köpte mest för att se hur kvaliteten är på en klocka som kostar 29.90)
*Nya underkläder i massor. Rensade ur massa gammalt och in med nytt.
*Sjal.



*Ny hårfön med sånt munstycke man kan göra lockar med.
*Väska.
*Svart kofta med snöre i midjan och 3/4-ärmar.
*Lars Winnerbäcks samlingscd och Ted Gärdestads.
*Skor.

Kommentera gärna vad ni tyckte om Ullareds-shoppingen :)

Har gjort en grej idag....Kommer strax ett inlägg om VAD. Sen avslutades ju tävlingen igår så snart ska jag utse 4 st vinnare som vinner varsin biobiljett.
Håll utkik!!

image471

Kommentarer
Postat av: Mari

Känner igen mycket av sakerna, syns att du och Linda var där samtidigt. Bra handlat, man ska inte hålla igen när man väl är där, bara shoppa loss.

2008-04-01 @ 22:14:50
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback