Varning!

Tänkte bara utsända en liten varning. Ser ni denna människa idag, gå inte nära. Hon kan smittas så till den grad att ni blir precis som hon.
Kännetecken: Det första ni kommer lägga märke till är hennes ögon som knappt går att öppna. Hon nyser 20 ggr/timme, pratar som en man med whiskey-röst men försöker ändå glömma bort allt och verka trevlig.

Hon kommer idag befinna sig inne på sitt jobb mestadels. 13:30-20:15. SE UPP!






image529


Jag mår piss!!!
Ringde jobbet och bad Elli ringa och kolla om någon kunde hoppa in istället. Men det var ingen som kunde. Så jag får helt enkelt jobba ändå. Finns inget annat att göra. Någon måste ju...
Men som jag ser ut så borde jag hålla mig inom lägenhetens väggar, helst nedbäddad i sängen med nässpray, en bra tidning och lite papper.
JAG ORKAR INTE. SNÄLLA.

(är det pollen som spökar?)

image530

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt header du har:)

2008-04-11 @ 15:11:09
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback