Dagen idag har bara swischat förbi som en stormvind.

Hej!

Här sitter jag med morgonrock och har nyss kommit ut från en lååång härlig dusch! Det var så avslappnande och skönt så ni anar inte.
Tycker ni att jag borde göra nåt med håret kanske? Nää. Varför då? Blir så mycket roligare såhär...

image305

Det är otroligt hur mycket lite smink och styling av håret kan göra. Detta är alltså det naturliga jag direkt utkommen från duschen. Fin va? Va? Tycker ni jag ser förjävlig ut? Snällt!

Dagen idag har bara swischat förbi som en stormvind. När jag trodde att en timme gått så hade 3 timmar gått! Kan bero på att det var så roligt idag. Kom en STOR kartong med massa nytt bij (smycken) som jag plockade upp.
Ännu roligare var det när vi började packa upp alla miljoner olika solglasögon som vi fick idag också. Så häftiga modeller så ni anar inte! Ett par som jag kärade ner mig extra i var ett par knallrosa. De ska jag köpa!

Efter jobbet gick jag ner till Liljeholmen till Dennis garage. Han har fått ett nytt, mycket finare och lite större garage att ha sin golf i, sommarbilen alltså. Han och hans pappa grejade förfullt med att få väggarna snygga. De är för roliga de två. Linda, Tindra och Michelle kom förbi med kaffe och nybakad sockerkaka också. Det satt fint i kistan!

Nu sitter jag här, med nymålade naglar i pärlemor och med saltvattenspray i mitt vackra (?) hår. Ska strax föna det så det ser vettigt ut. Sen ska jag bara rå om mig själv ikväll! Har haft ont i magen hela dagen. Dumma IBS...Fast det har blivit SÅ mycket bättre sen jag började jobba på Ur&Penn. Så jag klagar inte. Bara att bita ihop. Vet ju att det kommer  bli bättre snart igen.
Dennis träffar några kompisar ikväll. En av dom, Nacho kallas han, bor i sthlm nu för tiden och ville gärna dra ihop hela  gänget nu ikväll när han är nere i Jkpg och hälsar på. Förståeligt! De skulle beställa in helrör på Centrum.

I morgon blir det först jobb 11-18:15, sen går jag direkt ner till Linda, Michelle och Tindra. Ska ha hand om barnen och sova över där eftersom jag jobbar dagen efter och det är smidigare att ta sig till jobbet därifrån än vad det är hemifrån.

Har precis pratat med Erika på msn. Vi kom fram till att vi inte har hört något från varandra på säkert 1½ år! Det är sjukt längre. Och båda var glada över att höras av igen. Vi ska nog ses till helgen när jag ska till Skövde. Kul!

Dax att slappa framför tvn...

PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback