Där stod han, naken och sexig, med en rosa/vit-prickig badmössa...

Godmorgon (snörvel, host, snörvel)

Jag är sjuk sjuk sjuk. Usch. Jag mår som en bäver. Igår mådde jag som en gnu. Idag mår jag sämre, som en bäver.

Igår då...
Vi blev bjudna på middag hos Dennis föräldrar. Det skulle bli biffar med potatis och sås. Jag mådde inte alls bra, inte Dennis heller men vi kunde verkligen inte motstå Johnnys biffar!!
Det blev lite bråttom och vi båda insåg att vi var tvugna (stavas?) att duscha. Vi hade väl ungefär 30 minuter på oss och vi bestämde oss för att duscha tillsammans. Det är inte jätteofta det händer, och när det väl händer så vet man vad som kommer hända. Man är dum om man tror att man kan hålla nävarna i styr när man står tätt inpå den man älskar, och när han dessutom är naken och snyggast i världen. Nu känns det lite som att ni fattar vad som hände. Men det blev mycket skratt inblandat. Och det var inte direkt så att man tände till sådär extra, när Dennis fick för sig att han inte ville blöta ner håret och därför tog på sig min badmössa. Den där rosa ni vet som jag fick i födelsedagspresent. Där stod han, naken och sexig, med en rosa/vit-prickig badmössa som tryckte fram öronen så han såg ut som en annan nisse. Tror ni jag kunde hålla mig från ett skrattanfall?
image219image220

Nåväl, vi hann inte riktigt i tid. Var väl 20 minuter sena och jag hann inte föna håret så jag såg ut som sjutton.

Maten var som väntat, hur god som helst. Man bara njöt.

Dennis föräldrar är verkligen roliga. De kivas och retas med varandra hela tiden. Precis som om de hade varit gifta i flera år. Ehm. Det har dom visserligen...
Som vanligt stod Anette och vinkade till oss i fönstret när vi gick mot bilen. Kom hem. Vi satte ihop den nyinköpta hatthyllan. Dennis skruvade, jag langade delar. Samarbete på hög nivå.

Sen slappade vi hela kvällen lång. Satt och kollade på melodifestivalen. Risster Schöögren kom vidare till final. Jag och Dennis satt som två små barn, med munnarna öppna av förvånande och tittade på varandra. Var detta ett skämt? Jag bara väntade på att de skulle komma med nåt: "Ojojoj, nej förstår ni...detta var bara på skoj...E-type och The poodles kom vidare istället!!"
Men icke. Det var inget skämt. Den nakna sanningen.
Lika förvånande blev vi när de supersnygga tjejerna steg upp på scenen. Man förväntade sig något superbra. Men direkt när man såg vad låten hette förstod man att detta skulle bli grymt pinsamt. Och det blev det. Spott på dom!

Dax att gå och snyta sig. Uppdaterar senare om jag inte lägger mig i soffan och kör ett filmmaraton. Det är jag värd en sån här dag. Snörvel.

Kisses

Kommentarer
Postat av: jennie

stackars gumman. hoppas du blir frisk snart! melodifestivalen var världens fiasko, usch. pinsamt värre.

2008-02-10 @ 12:31:25
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Lindha

Host host. Här berättar vi för all blgogaare vad du och din pojkvän gör i duschen. haha ;P Sötis!

2008-02-10 @ 21:21:03
URL: http://LindhamedH.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback