Den hemliga leveransen.

Då var vi där igen. Förlåt för extremt dålig uppdatering. Men när skulle jag hunnit?
Uppdaterade precis innan jag åkte till jobbet. Och när jag kom hem strax innan 9 ville jag bara slänga mig i soffan tillsammans med "the one and only". Sen gick vi och la oss i sängen vid 22. Skönt! När man har förkylning i kroppen orkar man inte alltför mycket. Jag orkar jobba, inget mer just nu.

Iaf. När jag kom till jobbet strax innan 15 fick jag svaret på vad vi hade fått för leverans till jobbet som Ellinor inte ville tala om. Jag förstod verkligen inte varför hon inte ville säga om det var smycken eller klockor vi hade fått. Satt som ett frågetecken hela bussresan och undrade vad det var för fina nyheter som hade kommit till butiken.
Den där "hemliga" leveransen var ett baotastort blomsterpaket som stod i en vas.
"Den kom med bud till en viss Emelie Hildingsson förut" sa Ellinor med ett leende.
Nu förstod jag också varför Dennis hade varit så förbryllad över att jag bytte tid med Louise. Det var meningen att jag skulle få blomman när jag jobbade av blomsterbudet. Men strunt samma. Jag blev riktigt överaskad ändå!
Innuti paketet låg världens största ros tillsammans med lite fina blad och gröna växter. Där låg också en liten söt nalle som var inslagen i plast med en röda paketsnören runt.
Innan jag läste på kortet hoppades jag för mitt liv att det inte var någon hemlig beundrare/kund som gett mig den. Men där stod vad jag hoppades på: "På alla hjärtans dag från din sambo".
Åh vad jag älskar honom!

image258
image259

Dax att göra sig iordning. Uppdaterar när jag kommer hem ca 18:30!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

Jag kom på fler saker jag kunde algt till för att göra det lite tydligare men har typ glömt det nu. haha de var igår det...tack sötnos!

2008-02-15 @ 11:56:28
URL: http://LindhamedH.blogg.se
Postat av: Linda Håååååååå

Ååh, so sweet!! Jag vill med ha ros!

2008-02-15 @ 12:19:19
Postat av: Nancy66

Jättegulligt verkligen,,,,*L*

2008-02-16 @ 21:47:57

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback