Det går inte.

Har suttit och försökt ladda upp mitt fjantiga lilla videoklipp hela kvällen men det verkar inte fungera.
Det går inte.

Så antingen försöker jag lägga upp det i morgon eller så gör jag ett nytt som jag lägger upp istället. :)

Vi får väl se om jag vaknar av min livs levande väckarklocka i morgon också. Alice heter hon och hon är EXPERT på att hålla tiden. Hon verkar veta att jag ska vakna kl 9 varje morgon för då börjar hon jama och kraffsa på dörren. Knäppt tycker jag! Det går väl an sålänge hon inte börjar hålla på så redan vid 6-7 på morgonen.

Har myst lite nu ikväll. Underbart. Har väntat på att Jennie ska höra av sig hela kvällen för vi skulle setts idag. Men hon har inte hört av sig :( Du får gärna ringa/smsa eller på något sätt höra av dig i morgon Jennie. Jag är ledig då också... Saknar ju dig!!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: jennie

förlåt gumman. men nu vet du varför jag inte hörde av mig! vill ses! kan du gå ut och gå imon? sjalen är fiiin. puss

2008-02-21 @ 17:13:14
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback