Du är min allra bästa vän och sambo.

Hej alla läsare :)

Vaknade första gången strax innan 7 och märkte att Dennis låg brevid mig och sussade så sött.
"Dennis, ser du vad klockan är?"
"Aaa. Oj." Dennis sträcker sig över mig och börjar kittlas och säger: "Killikill..."
Otippat? Svar: Ja.

Det är det så kul att bo tillsammans med honom. Han är så fruktansvärt humoristisk! Ni som träffat honom tror jag inte har samma uppfattning eftersom han kan vara lite tyst och så med andra. Men med mig. Haha! Jag skrattar JÄMT när jag är med honom. Han är så rapp och säger så roliga saker hela tiden.
Hans miner ska vi inte prata om. Samtidigt som han säger nåt som man kiknar av skratt till och lägger till en sån min. Ja jisses amalia. Då skrattar man!

Alla borde ha nån som Dennis. Vad lyckliga alla skulle vara då. Vi är som de bästa vänner fast vi har ett förhållande. Vi har samma dåliga humor, gillar att göra ungefär samma saker förutom att han har sitt bilintresse, frågar jag honom vad som är på TV på kvällen så säger han de tv-programmen som jag älskar att se. För vi har exakt samma smak när det gäller det! Så det blir inga bråk här inte.
Mat och sånt gillar vi också exakt samma saker.
Vi har samma smak när det gäller i stort sett ALLT!

Dennis, jag vet att du säkert läser detta. Du är min allra bästa vän och sambo. Du är den jag vill leva med, och ha så här roligt med, föralltid!

image290


Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Nu har jag kikat igenom din blogg, endel av det iaf. Och den är verkligen jättebra. påminner om min egna innan jag började resa och bosätta mig och skriva en massa om det. verkligen bra med lite modetips, inredning från eran lägenhet (som jag är förresten grymt avis på) och dessutom att du är väldigt naturlig av dig och inte tillgjord i bl.a. videbloggarna (som jag var i början) och på bilder osv.

Du bjuder på dig själv och din vardag. I LIKE!!

Ha de så jättebra!
Kram Louise

2008-02-22 @ 17:55:31
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Malin

Emelie. det känns som du pratar om min dennis ;) de är ju likadana.. tihihi.. sicken tur att vi har hittat varsin Dennis:) puss på dig

2008-02-22 @ 21:18:09
URL: http://malinivar.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback