En skitrolig stan-och-a6-runda med godingarna Malin, Annika och Bettan från Skövde.

Nu är jag hemkommen från en skitrolig stan-och-a6-runda med godingarna Malin, Annika och Bettan från Skövde. Att man kan ha så kul, det är sjukt. Visst hade vi kul tjejer!!?

Först mötte jag upp tjejerna på Cubus i stan. Tog bussen dit. Malin åkte till stan enbart för Wedins egentligen. Men de hade tydligen slutat sälja skor och riktade enbart in sig på väskor numera. Men stan har ju GinaTricot och Cubus också. Det har ju inte A6!
Vi gick till GinaTricot. Jag provade världens coolaste byxor. Eller fulaste. Jag kan inte riktigt bestämma mig. De var hur häftiga som helst framtill med häng och grejer. Grå kostymbyxor typ. Men baktill...Ojojoj. Det var den fulaste rumpan jag sett. Platt och fyrkantig. Haha!
Köpte i af denna som jag älskar (den är ju grön ;) )
image253
Underbart fall på denna. Eller hur? Och urhäftig färg! Jag gillar den. Mycket.

En kul grej som hände var att jag förklarade för tjejerna vad jag letade efter för typ av väska. Den skulle vara gräddvit, stor, ha både remmar till axeln och en rem som man kan ha över sig, ni vet? Runt 3-4-500 ungefär.
När vi efter en trång bilfärd kom fram till Wedins på A6 var det första jag fick syn på när vi kom in, just den väskan!! Och 299:- kostade den. Synd att jag inte hade så mycket pengar på kontot. Därför funderar jag på om jag ska föra över lite från sparkontot så jag kan köpa den. Skulle vara så snygg till min jeanskappa! Vårigt värre.

Vi köpte lite smått och gott från Coop, åkte hem till mig och Dennis och åt rostade mackor med gurka och ost på. Vi drack den nya Ramlösa blåbär. Den är HELT fantastisk! Testa!


Nu har de nyss åkt hem. Jag är jättetrött och ska snart gå och lägga mig. Martina ringde en gång till förut så jag ska öppna i morgon istället för att börja 11.

Förresten. JÄTTEkul för Jenniegumman att det gått så bra för henne första dagen på nya jobbet! Är jättestolt över dig!!

Kanske återkommer. Who knows! :)

Kommentarer
Postat av: jennie

söto!

2008-02-12 @ 15:21:32
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Annie B

Herregud, vad du shoppar människa!!! Du är galen! :) Snyggt det blev i köket utan den läskiga fondväggen! Gött!

2008-02-12 @ 18:38:02

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback