Inte mig emot men det känns sådär på morgonen när man vet att man inte luktar mumma ur munnen.

Godmorgon!

Vaknade första gången kl 08:00 då jag ställt klockan för att ringa vårdcentralen ang. mitt öra. Får då se att Dennis ligger brevid mig. Han vaknar upp med ett ryck och säger nåt i stil med: "AAAAAA JAG HAR FÖRSOVIT MIG!!".
Haha, jag bara skrattade. Skadeglad som jag är. Men 10 minuter senare ligger han fortfarande där och babblar och när jag frågar honom om han inte ska upp och iväg till jobbet eftersom han redan är så sen, så svarar han: "Ähh, man ska inte stressa...".
Han var sådär pussig i morse, sådär underbart pussig och kunde inte sluta. Inte mig emot men det känns sådär på morgonen när man vet att man inte luktar mumma ur munnen.
En halvtimme senare klev han upp, men jag minns inte när han sa hejdå. Jag måste somnat om rätt fort.

Vaknade andra gången 12:10. Gick upp med en gång och vad möts man av? Massa plastbitar från en plastpåse i hela hallen. Hmm. Ställde inte jag soppåsen innanför dörren igår, för att Dennis skulle ta med den ut när han gick till jobbet? Vad sjutton gör den borta vid datorn, med ett stort hål i......Som tur var hade inga sopor åkt ut på golvet.
Mina katter är matvrak. De får mat varje morgon och kväll men ändå gör dom sådär!

Så det blev att dammsuga upp alla små plastbitar. Sedan tog jag mig en smörgås och lite av semletårtan som blev över. Nyttig frukost va? Nåja, jag åt ju i af en smörgås INNAN jag åt semlan.

Glömde lägga in den snyggaste bilden av de alla från kalaset i söndags, så den avslutar jag med nu istället.

image203

Seya!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha. alltså, den där mössan. sjukt ful men också sjukt rolig.

2008-02-05 @ 14:52:26
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback