Jag blir så rastlös när jag är ledig.

Godmorgon godmorgon. Har ni sovit gott?
Jag sov som en stock hela natten. Det gör jag iofs oftast. När det inte är fullmåne då vill säga. Då sover jag hur oroligt som helst, vaknar hela tiden, har ångest och oro i kroppen. Det är HEMSKT!

Har precis varit nere i tvättstugan och hängt upp tvätt och satt på en ny maskin...

Jag blir så rastlös när jag är ledig. Vet inte vad jag ska göra så då hamnar jag här. Ska väl strax städa lite här hemma. Får passa på när jag är ledig och hinner!
Funderar på att ta en promenad sen också. Det var ju ett tag sen nu. Fast jag har ju cyklat långa sträckor istället så jag deppar inte för det :).

Kommer lite mer inspiration från min favoritsida sen, Ellos.

KRAM

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback