Lite sköna extrapengar som man inte tackar nej till!

Skulle egentligen varit ledig hela veckan. Men nu blir det jobb i alla fall. Martina (ena chefen) skulle egentligen slutat på fredag, men eftersom hon låg hemma med ryggskott hela förra veckan och fortfarande har ruskigt ont så ville hon helst sluta redan idag. Därför tar jag hennes tider tisdag-fredag. Sen har jag ledig helg och det är ju underbart!

Nu jobbar jag:
tisdag: 11-18 (7,5 h. Har en halvtimmes rast)
onsdag: 11-18 (7,5)
torsdag: 11-18 (7,5)
fredag: 11-18 (7,5)

Sammanfattar man detta blir det 30 timmar som jag egentligen inte skulle haft. 30 x 95.60 = ca 3000 + semesterersättning. Lite sköna extrapengar som man inte tackar nej till!

Kommentarer
Postat av: Annie

Men Emelie! Åhh.. jag som tänkte att jag kunde komma till dig imorgon. Nu går ju inte det :(

2008-02-11 @ 14:15:47
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback