Min dag.

Halloj!

Det blev ingen runda på stan. Försökte ringa Anette (svärmor) och tillslut fick jag tag på henne. Tänkte kolla om hon ville hänga med upp till EKO-hallen för att titta på bl.a. gardiner och rengöringsprylar.
Hon sa att jag gärna fick låna bilen, och att Linda säkert ville hänga med. Så jag smsade Linda och frågade om hon och Michelle ville följa med upp en sväng. Det ville de! :)

Så jag tog bussen bort till Kilallén och var uppe hos Linda runt 16. Hon pratade med sin Johnny i telefonen så vi kom inte iväg direkt. Men det gjorde ingenting. Vi hade ju inte bråttom.
Vi plockade upp Michelle vid hennes fritids och åkte upp.
Några gardiner för vår fönsterhöjd var nästintill omöjliga att hitta. Vi måste ju ha minst 2.40 och alla var 2.20 cm långa. Men en som jobbade där sa att de skulle få in en massa nytt snart. Så får väl åka upp om ett tag och se om de fått något fint.

Fick med mig endel hem i af. Rengöringsdukar, allrengöringsmedel, sköljmedel som luktar jean paul gaultiers herrparfym (haha), 5 dvd-filmer (var 5 för 100) och godis.

Vi åkte hemåt igen och jag gick upp till Anette och Johnny. De bor ju på samma gård som Linda. Satte mig och pratade lite med Anette och beställde en pizza från Bella som ligger nästan precis under deras lägenhet. Livsfarligt! Hann precis äta upp den innan Linda skulle plocka upp mig igen för färd in mot Friskis&Svettis där hon skulle vara med på ett pass. Jag och Michelle tog bilen hem till mig och hon fick lite kvällsmat. Vi kollade på hjärnkontoret och REA, sen var det dax att åka och hämta Linda igen. Hon fick köra mig hem och nu sitter jag här. PHUUU. Fram och tillbaka verkligen!

Såg ni det vidriga programmet "Rent hem" som gick på fyran kl 20? Det var det värsta jag sett. Jag trodde på allvar att det inte fanns en levande själ som hade det så stökigt hemma. Det var vidrigt och jag mådde illa! Men dum som man är så fortsätter man titta ändå. Nästan 3 ton bestående av 160 stora sopsäckar slängde de ut från hans lägenhet som var 69 kvm. I kylen hittade de ett smörpaket som hade utgångsdatumet år 1995. En lax som gick ut 01 osv osv osv. När de hade slängt all gammal mat låg det skalbaggar längst ner i kylen. Fresch.

Jaaa gott folk. Nu sitter jag bara och väntar på att Linda ska komma. Väldigt många Lindor här känner jag! Linda Heiming ska sova här i natt igen. Fast hon jobbar till 23 så hon kommer inte än på ett tag!
I morgon kommer Dennis hem. Han trodde att han skulle vara hemma innan jag åker till jobbet kl 15. Sen jobbar jag ju till 20:15.

Detta var min dag.

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback