Nästa inköp blir väl en ny hatthylla. En som tål 30 gästers jackor...

Jag blev så glatt överaskad när jag kom in på Hemtex förut.
Har överallt i hela stan letat efter en hög glascylinder som inte är för bred. Jag visste precis hur jag ville att den skulle se ut. Och där stod den! Mitt framför mina ögon. Exakt en sån...
Stod tre stycken där, en med en lapp på: "399:- (rabatten dras i kassan)"
Frågade expediten om det var rabatt på den och fick till svar att det var 70% rabatt!
Fick alltså tillslut min cylinder för endast 119:-. Jag har fruktansvärd tur..

Nu var bara problemet vad man skulle stoppa i cylindern. Jag ville ha en stor blomma. Helst en svart stor ros.
Och vips, där på IEMS inredning fanns den!

Såhär blev det:

image198

I botten la jag mina svarta glas-stenar som jag hade på ljusbrickan innan. Blev kanon och Dennis tyckte detsamma!

Nästa inköp blir väl en ny hatthylla. En som tål 30 gästers jackor...


Kommentarer
Postat av: jennie

skitsnyggt!

2008-02-05 @ 11:18:32
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback