Synd om mig.

Hej hej och godmorgon, eller nåt.
Vaknade med ett ryck av att det plingade på dörren. Eller gjorde det det? Jag vet inte. Kan varit en dröm också.
Satt ingenting vid datorn igår. Jag orkade verkligen inte. Mår inte alls bra pga förkylningen. Mina ögon hänger och jag ser knappt vad jag skriver/läser, näsan rinner hela tiden och det är lock för båda öronen så jag hör inget heller.
Synd om mig. Haha.
Bytte tid med Louise idag. Jag skulle jobbat 11-18 och hon hade fyra (!) stängningar på raken. Tyckte synd om henne och bytte. Så jag ska jobba 15-20:15 idag. Skönt med lite sovmorgon!

Har inte gjort så mycket än. Vaknade kl 9. Satte mig här och började ta bort min röda färg på naglarna som hade flisat sig. Filade till naglarna och la på en mörk mörk rosa färg istället. Flickigt värre!

Det är VÅR ute idag!! Så underbart väder! Så jag tänkte faktiskt gå ut o gå. Antingen innan jag börjar jobbet, eller så går jag till jobbet vid 14.

Hade tänkt lägga upp en videoblogg senare. Check it out!

Puss från sjuklingen

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback