"Vad gör du här?"

Idag då.
Skulle börja jobba kl 15 och jobba till stängning. Dvs. 20:15. Jag gillar de tiderna! Man har hela dagen på sig och man kommer inte hem alldeles för sent heller.

Innan jag började träffade jag Linda. Jag tog cykeln mot stan och vi möttes vid Sofiakyrkan. En bamsekram rikare och vi drog oss ner mot centrum. Där gick vi först till Gina och kikade. Typiskt att jag inte hittar något jag fastnar för för mitt presentkort. Nångång borde jag ju hitta något :)

Vi gick vidare mot H&M och shoppade lite för våra checkar som både jag och Linda hade fått hem i brevlådan härrom dagen. För min del blev det en ögonskugga på penna från Maybelline. En sån där mörkbrun och vattenfast sak som var superläcker på ögonlocken! Det framhävde verkligen min blåa ögonfärg! Köpte också Loreals "Lash architect" för att testa hur den är. Spännande. Ett hårspänne blev det också sen var jag nöjd :)

Efter en fika/lunch/matpaus på McDonalds och en snabb träff med Emelie tog jag min cykel och trampade på mot A6. Kom till jobbet en halvtimme innan jag skulle börja och Ellinor tittade på klockan med förvånad min: "Vad gör du här?" Haha! Det gick visst rätt snabbt att cykla dit upp. Får nog bli fler gånger. Enda nackdelen är att man måste cykla hem också. Och nu ikväll när jag skulle hem var det motvind HELA vägen hem. Tungt värre. Men skönt när man väl är hemma efter en sån tur!

Glöm inte att kommentera mina bilder i de tidigare inläggen. Vore kul att höra era åsikter.

Natti!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback