Var detta en sk. delfinal till melodifestivalen eller var det småstjärnorna?

Väck mig ur mardrömmen. Var detta en sk. delfinal till melodifestivalen eller var det småstjärnorna?
Jag har ingen aning.
Dåligt var det i af, minst sagt.
Alltifrån falsksjungande Britney-kopior med brytning, till en kille med tjejröst (som dessutom inte klarade av en höjning utan att sabba) och kebabtexter.
Väck mig!
En artist som däremot fick mig, Dennis och Johan att få ståfräs på armarna var allas vår Sanna Nielsen. Vilken prinsessa! Hon både såg ut som en barbiedocka och sjöng som....som....en prinsessa helt enkelt.
Jag är glad att hon kom vidare i alla fall.
Såg ni förresten hur programledaren "got-ya"-ade Carola? "Men du tror ju redan att ni kommer vidare..."
Carolas min där var underbar. Hon visste inte om hon skulle skratta eller...vara allvarlig.
GOT YA!

Det enda Johan såg fram emot ikväll var att få se Björn Gustavsson. Killen som har hand om pausunderhållningen som dessutom är lika gammal som mig. Men vad hade han för ironisk trolleriunderhållning!? ÅH, inte ens DET kunde de göra roligt ikväll.
Emelie goes negativ.
Däremot var han relativt rolig när han flög upp i luften där lite senare och skulle ta med sig scenmannen.
Kul Björn, kul!

Jag har en sista fråga i detta. VEM har hand om bidragen till melodifestivalen? Jag tänkte att jag skulle kontakta denna person och fråga om inte jag skulle kunna ta den platsen nästa år. För jag skulle göra det SÅ mycket bättre. Mohahaha.

Vad var det för fel? Hade de inte tillräckligt med bidrag, eller vill de bara försöka förstöra vårt älskade melodifestivalen?

Skärpning!!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, det var en underbar blogg du hade, fastän jag kanske är lite mildare i mitt tänkande,,,haha
Men håller verkligen med dig, en del bidrag funderar man verkligen på hur de överhuvudtaget kunnat komma med. Jag lovar att jag kan sjunga sååå mycket bättre än en del, även fast jag har en kraxande stämma, förstörd av allt rökande,,,hehe

Älskade verkligen Sannas låt, men jag antar du läst min blogg och då ser du,,,,,kramis

2008-02-16 @ 22:45:31
Postat av: Annie

Haha, jag orkade inte ens titta när jag hade sett de första två låtarna. Satt och lyssnade sen, det lät som värsta katastrofen! Men Björn fick man inte missa, hans flygtur var kul! hahaha :D Ey hörrudu.. Ska vi ställa upp i melodifestivalen med familjen nästa år eller? Vi hade lätt vunnit :D hahah!

2008-02-16 @ 23:01:09
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback