Vet ni, Clara´s, att om man vispar grädde för länge så blir det smör.

Kvällsi! (kan man säga så? nåja, nu kan man det iaf)

Har just målat med mitt röda läppglans som jag köpte på H&M idag + med mitt röda nagellack från Depend som jag fick av Nellie i present.
Check it out:

image206

Oj, snacka om att se ALLT. En liten fläck med foundation och en snygg blodåder i näsborren. Ser ni vad fräknar jag har på överläppen? Och om man bortser från oborstade tänder (iaf för ikväll) och allt det andra, visst är det snyggt då?
I love it.

Idag då. Jennie ringde mig lite innan 09 i morse. Jag var totalt död och förstod inte att det ringde förrän andra gången hon försökte väcka mig. DÅ hajade jag att det var mobilen som lät. Trött, eh...ja.
Minns bara att hon skrattade åt mig, och att vi sa att vi skulle höras om en stund när jag vaknat.
Nästa gång vaknade jag 3 timmar senare. Jag var nog extremt trött.

Vi gick till Claras och åt. Jennie tog en skagen-baguette. Jag körde på mexicansk köttfärspaj som jag tyckte lät god. Men fy vad den smakade. Uäsch. De hade proppat i massa majs och paprika och jag kände INGEN tacosmak alls.
För att mätta upp magen beställde jag en kladdkaka med GRÄDDE. Jag fick inte grädde, jag fick smör. Eller en grynig, tjock massa som smakade...bajs.
Lär er vispa grädde. Vet ni, Clara´s, att om man vispar grädde för länge så blir det smör.

Nåja. Mätte och belåtna med en smak av rödlök i käften (var massa rödlök i salladen jag fick till pajen) begav vi oss huttrande ned mot stan. Det blev en hel del kikandes i affärer, som vanligt, och lite shopping. Ett överlack från Depend, en pincett, det röda läppglanset jag har på bilden (H&Ms egna), en ansiktskräm från Garnier och mina bokstäver att sätta i en halskedja. Sött.

Sedan åkte vi och handlade mat jag och Dennis. Är alla killar lika hopplösa när de är och handlar? Dennis bara springer igenom butiken och missar både det ena och det andra. Han är en sån där person som måste ha inköpslista med sig. Jag gillar bättre att inte ha några måsten, utan köpa det man vet att man behöver. Kika vid ALLA hyllor ifall man missar något man vill ha eller som man behöver.
Nästa gång åker jag och handlar ensam, älskling.
Tror minsann han är lite allergisk mot mycket folk på samma gång.
Vi fick tillslut allt vi skulle ha, och nu ikväll har vi bara rått om varandra. På både det ena och det andra sättet. Hihi. You know what i mean. Tyvärr blir det inte lika ofta längre eftersom man ses i stort sett hela tiden, förutom när man jobbar. Men man får se det positivt. Att när man väl myser är det extra underbart. Eller hur?

När Dennis hade somnat ifrån Efterlyst, satte jag mig med min fruktsallad och fipplade med mina fotoalbum. Det blir nog jättebra, när det blir klart, nångång...
image207

Nu ska jag läsa igenom lite bloggar, sen blir det nana. För jag är "nanetjejen", eller hur var det Jennie?

Take care, se ya. Kiss

Kommentarer
Postat av: jennie

nanebruden haha. men du. vad vad det för tejp du köpte till ditt album? jag behöver med sånt!!!!!!

2008-02-08 @ 07:09:56
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback