Vi liksom rullade fram båda två, fast inte på det sättet.

(gårdagens inlägg som vägrade publiceras igårkväll)


Hej läsare!

Snoozade nog säkert 10 gånger innan jag tog mig upp i morse. Satte på mig mina shorts som jag köpte precis när jag började på Ur&Penn (23 november). Gissa vad? De var förstora i rumpan nu! Tror minsann mina gångrundor med Jennie har gett något...Men jag saknar min rumpa litegranna.

Kom till A6, köpte mig två smörgåsar på "smakfullt" till frukost. Gick bort till jobbet. Ellinor var sådär söt idag och kallade mig för snuttan. Vårens nyheter hade kommit och jag var ivrig att få se det. Men först var jag tvungen att få upp klockorna som kom igår, i skåpen. Åh. Det är nog det tråkigaste. Fast det kommer man nog in i, som allt annat.
En händelserik dag mellan 11-18, då jag jobbade. När Johanna var på lunch hade jag besök av en liten tant med downsyndrom. Hon babblade i minst en kvart om att hon ville ha något som var glittrigt, med stenar på, med hjärtan, långa halsband med glitter på...när jag visat sisådär tjugoelva olika glittriga smycken och hon frågade om något som vi inte hade, så svarar hon: "men vad har ni för något då?". Åh! Allt på väggen där!
Hon handlade ingenting. Hon var nog mest sugen på att prata och dreggla tror jag. För dreggla gjorde hon. Över disken...Fast de är rätt söta tycker jag :)

Efter jobbet gick jag och köpte träningsbyxor. Såna där tajta, blanka, svarta byxor ni vet? HUR sköna som helst!! Kom hem, satte mig en liten stund här. Gjorde IQ-testet som Lindha (www.lindhamedh.blogg.se) hade på sin sida. Vet ni vet ni vet ni? Jag hade 115, dvs jag ligger mellan övernormal och hög på rankinglistan.
I´m smart. he he he.

Jag och Jennie gick ut och gick/sprang/joggade. Båda pratade mycket om våra älskade, nya löparskor. Vi liksom rullade fram båda två, fast inte på det sättet. Vi mer studsade fram! Jättehärligt var det.
Är du inte stolt över mig mamma?
Jag är stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Haha duktig du är!!!! Jag har inte vågat göra det än, haha KOmmer definitivt inte säga resultatet iaf.. Började på de för några veckor sen men hanni nte göra klart, ska fan sätta mig och göra det ikväll..Måste veta ju! Haha..

2008-02-07 @ 13:57:07
URL: http://LindhamedH.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback