Aooo.

Sådär. Nu var denna arbetsdagen över. Satte mig på bussen. Hade ONT ONT ONT i magen och mådde illa. Jag tror att de som läser min blogg är mina vänner, och ni vet ju om att jag har det såhär ibland. IBS, colon irritable. SKIT! När jag kom till juneporten tänkte jag: "nej, jag kommer aldrig klara hela bussresan ända till A6.." Men jag är envis..Plingade och tänkte gå av vid östra centrum men ångrade mig. Tänkte: "äh..har jag klarat såhär långt så klarar jag mig till jobbet". Men två hållplatser senare så stod jag inte ut längre. Ringde Linda Petterson som ska ha dagens ros för att hon ville köra mig upp till A6. TACK! Utan dig vet jag ärligt talat inte vad jag skulle gjort.



Kom upp till jobbet och där var bara Johanna. Hon skulle gå på lunch. "Neeej, tänkte jag. Inte lunch, inte lämna mig ensam med dessa smärtor." Men vad gör man? Biter ihop! Dessutom skulle hon gå hem från jobbet kl 18 och efter det skulle jag stå ensam i butiken eftersom jag stängde kl 20 idag. 2 timmar i butiken SJÄLV med magsmärtor och illamående. Uäsch.

Men vet ni? Jag är stolt. För jag klarade hela dagen. Jag klarade att vara ensam. Jag övervann smärtorna och ångesten. YES!

Hoppas på en bättre natt så jag är utvilad i morgon. Då ska jag gå 15-20:15, samma som idag.
Har jag sagt förr att jag älskar mitt jobb?
PUSS på det!


Kommentarer
Postat av: jennie

du är duktig!!!

2008-01-10 @ 07:14:37
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: jennie

HAHA, juste du jobbar ju med sånt nu! Kul att du visste, för jag satt precis och undrade hur det fungerade. Fast... tyskarna styr min klocka. Det är lite läskigt.

2008-01-10 @ 13:51:11
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback