Bikini 2008 here we come.

Jag tror faktiskt att jag börjat mitt nya, sunda liv. Jag har aldrig tidigare ens brytt mig om min kropp eller vad jag stoppar i mig (har ju inte haft minsta problem med att gå upp i vikt heller så det är väl därför). Men nu har jag insett att bara för att jag inte går upp något i vikt av att proppa i mig mcdonaldsmat flera gånger i veckan så mår inte kroppen bra av det! Ibland kanske det är bra att gå upp lite så att man börjar bry sig tidigare. Jag vet inte.

Jennie och jag har börjat våra nya sunda liv båda två. Vi promenerar var och varannan dag och har satt upp mål. Först ska vi promenera runt munksjön (5 km). När vi sedan märker att det går riktigt bra, att man inte blir andfådd längre, då ska vi börja jogga runt. Håll tummarna för oss.



Jag har börjat äta havregrynsgröt med lingonsylt till frukost. I like it! Det mår min mage bra av också. En annan sak som får en att känna sig mycket fräshare är att gå och sola ibland. Man mår mycket bättre med sig själv om man inte är blek som ett lakan.

En annan grej som är riktigt bra är att jag lärt mig att dricka mer vatten! Jennie har lärt mig ett knep :) Jag har alltid haft svårt att dricka vatten för att jag tycker.....att.....det smakar ju inget? Konstigt... Men då sprutar man i lite citron i det så slinker det ner som saft!

Du lär mig så mycket bra, Jennie. Jag tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: jennie

Aw, vad söt du är. Jag tycker om dig med. Vi får peppa varandra nu!! Det kommer gå bra. Och det är verkligen mycket lättare att dricka citronvatten än vanligt. Jag vill ut och gååå. Pratat m läkarna och dom trodde inte att det va kräksjuka utav mitt andra skit som har ställt till det. Så när du känner för det kan du ju ring mig. puss darling

2008-01-08 @ 12:19:05
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback