Det blir som ett litet beroendehetstest helt enkelt.

Godmorgon alla!
Har ni sovit gott?
Jag har sovit som en stock! :)

Om ni försökt nå mig på mobilen och tänker: "Jävla Emelie som inte svarar i sin telefon, morr..." så kan jag säga såhär, att jag har varit klantig och glömt den i Dennis bil. Men vill ni något så ring hem vettja! Tror numret finns på Hitta.se!
Hoppas bara att jobbet fattar att de kan ringa hem om de försökt ringa på mobilen. Blir lite nojig när jag inte har den. Och Dennis kommer inte hem förrän efter 16 och då är jag redan på jobbet eftersom jag jobbar 15-20:15 idag. Så jag kommer inte kunna ha min telefon förrän vid 21 ikväll. Hur ska detta gå? Det blir som ett litet beroendehetstest helt enkelt. Kommer jag bli panikslagen utan min mobil? Kommer det vara skönt att inte kunna bli nådd hur som helst?
Som sagt, jag finns på hemtelefonen också fram till klockan 14:30 ungefär. Om ni vill mig nåt superviktigt efter det så finns jag på Ur&Penn på A6. Då får ni helt enkelt ta er en tripp dit. Eller ringa dit.

Förresten så var påslakanen gudomliga! Sådär mjuka och sköna. Inte hårda och stela som vissa kan vara när man använder dom första gången. Utan mer som satintyg ungefär. Kanske är därför jag sovit som en gud i natt?
Mer satin-tyg åt folket. Haha.

Jennie, om du läser detta innan kl 14:30. Ring mig. För jag är supernyfiken på hur det gick för dig idag!

Återkommer senare. Köss i häcka.

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback