"Emelieee..." "Ja vad är det Robin?" "Ja gillar dig".

Just det. I Lördags var jag ju barnvakt åt busungarna Liam (7 år) och Robin (3 år). Liam totalälskade min kamera och sprang runt och tog massa kort och filmade. Han kommer bli en skådis när han blir äldre för SHIT vad duktig han var. Han har allt talang för den biten.

image138

Jag och Robin. Visst är vi söta?

image139

Haha! Jag och Robin busar. Jag hade just vräkt i mig en hel Ciao ciao (inbakad pizza) och cola. MUMS!

image140

Liam försökte ta en bild på sig själv. Det gick ju sådär bra. :)

image141

Sedan var jag SÅ trött efter en tuff arbetsvecka + ytterligare en arbetsdag dagen efter.
Liam var också jättetrött och försökte få med sig lillebror in i sovrummet men Robin som fastnat framför ett dataspel totalvägrade. "Jag hatar att gå o lägga mig". "Jag hatar att sova". Tror minsann att han hade fått dille på ordet "hatar". Sån 3-årsgrej kanske?
Robin försökte testa mig och se vem som bestämde genom att vägra lyssna på vad jag sa om att stänga av och gå och lägga sig. "Du bestämmer inte det!" "Jo, jag bestämmer visst Robin. Det är jag som har hand om er ikväll." "Nej min mamma bestämmer."  Osv osv.
Men gissa vem som var envisast? Jag såklart. Jag lyckades!!
Innan Robin slog ihop sina söta bruna ögon hörde man: "Emelieee..." "Ja vad är det Robin?" "Ja gillar dig"
Åh. jag blev helt rörd!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback