Fast man bytte såklart ut ordet sex mot nåt annat ointressant som...innegympa.

Gå o lägga sig var det ja. Jag gick o la mig. Älskling somnade efter två minuter sedan låg jag där och kunde verkligen inte somna. Klarvaken! Konstigt, jag som vaknade så hastigt i morse...

Har i alla fall rensat ur min garderob lite så nu ser det supersnyggt ut där inne!

Kan nu avslöja förra inläggets svar. Det är JAG som är den oordningsamma och Dennis som är pedanten i vårt förhållande. När jag kom hem var det cleaniskt rent överallt, diskat, undanplockat och dammsuget.
Han är underbar. Önskar att jag kunde få lite av det där pedantiska sättet.
Fast jag har blivit SÅ mycket bättre sedan jag träffade honom. Ni anar inte...

Förresten, det är sjukt hur intresserade folk är av att läsa om sex och sånt. Jag menar, man ser direkt när man haft nåt sexrelaterat ord i rubriken så TJOFF. Så är sidvisningarna uppe i sin höjd.
Man kanske borde skriva mer om sånt? Ehm. Nej, jag är inte så bra på att skriva om sånt. Och vad skulle man skriva? "Hej allihopa, idag hade vi sex, det var kul. hejdå"
Ungefär som när man skrev dagbok i skolan när man var liten, fast man bytte såklart ut ordet sex mot nåt annat ointressant som...innegympa.

Jag känner att tröttheten börjar spåra ur lite nu så, jag lägger ut en bild och önskar er en god natt. God natt!

image90

Nej vadå, hon där är inte släkt med mig...

Kommentarer
Postat av: jennie

haha.

2008-01-18 @ 09:02:45
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: annie

haha, kul inlägg!
och snygg människa på bilden också, nummer till snyggingen, tack? ;)

2008-01-18 @ 13:11:06
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback