Han fick sig en liten omgång och sen var han på humör.

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag mår alldeles, alldeles förjävligt rent ut sagt. Varför vet jag inte. Men kanske det är nån flunsa på gång?
Har mått illa och haft liknande ångestkänsla nu i två dagar och sovit kass. Har känt mig stressad och nervös/orolig av okänd anledning och det är jobbigt! Igår när jag skulle göra minsta rörelse så skakade mina händer och armar, som att jag spänner mig. Men varför?
Kan vara den nya medicinen som jag bytt till mot panikångesten. Hum.

Nu har jag börjat bli mycket trött och få stickningar i kroppen. Därav varför jag tror att det kanske är flunselilunsan på gång. Hope not!

Fick sjukskriva mig idag och fastän jag mått så dåligt så har jag kämpat och orkat med lite idag:

Vaknade för sjuttioelfte gången i rad, men senaste gången vid 10-tiden och då slog det mig: "ELLEN FYLLER !(!!". Så det första jag gjorde i morse var att hämta mobilen och ringa henne :) Hon blev så glad så glad!
Sen kom min alldeles underbara Linda på besök. Hon satt vid barbordet och pluggade samtidigt som jag fick för mig att rensa bland mitt smink, smycken, schampoo, body-produkter. Det behövdes kan jag erkänna! I smyckesskrinet låg örhängen, halsband och armband huller om buller och jag blev tokig av att se det så! Nu är det hur fint som helst där i...
Slängde en massa schampoo/balsam/hudvårdsprodukter som det bara var en liten slatt kvar på botten också. Varför sparar man på allt? Suck.
När jag ändå passade på städade jag bland Dennis grejer i badrummet. Jisses, han använder nästan lika mycket produkter som jag :) Min fåfänging!

Sedan gick Linda hem och jag blev ensam kvar. Men bara i en halvtimme för sen kom min goding hem från jobbet. Han var lite halvtjurig som han kan vara ibland när han kommer hem från jobbet, men det ändrades snabbt när han fick se vad det stod på min nybeställda t-shirt. Den där: "RICH PROUD CUTE..." ni vet? Han bara skrattade ironiskt åt det med sitt lilla fåninga leende, det där leendet han har när man bara vill busbrotta omkull honom!
Han fick sig en liten omgång och sen var han på humör.
I fem minuter. Sen fick man höra ett ynkligt bedjande rop: "kkkan du hhhhämta filten..." Min goding ligger i soffan i bara kalsonger och huttrar så han skakar.


När jag kom hem, 2 timmar efter det (var nämligen iväg och handlade det nödvändigaste i matväg) låg han fortfarande likadant. Katterna likaså. My cutiepies!

I morgon kommer mitt ellos-paket!!! WIE!

Har jag sagt att jag älskar Dennis? 1 år och 2 månader var det härrom dan...
image32
Puss o hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback