Han var så otroligt tråkig. Tråkig på ett tråkigt sätt

Godmorgon (MORGON? klockan är över 12!) !


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den pinsamt dåliga uppdateringen igår. Fy mig!
Jobbet gick sådär bra som det kan gå. Beröm och roliga medarbetare.
När klockan blev 19 och jag fick lov att gå hem var jag så där hemskt trött ni vet så man känner för att bara lägga sig ner nånstans o sova en stund och sen vakna och vara piggast i världen...

Jag fick tyvärr banga på kvällspromenaden som vi hade planerat, jag och Jennie. Tröttheten tog över enormt och jag låg i soffan hela kvällen tillsammans med min stora kärlek, åt flötig pizza och tittade på lets dance. Tack o lov för att Uffe åkte ut. Han var så otroligt tråkig. Tråkig på ett tråkigt sätt. Lasse Brandeby var ju ändå tråkig på ett roligt rätt så man bara satt o fnissade åt honom.

Har precis betalat en bunt räkningar. Skoj skoj! Såg till att ha allt som ska betalas samlat denna månaden när jag ändå vet att jag får ut en hel del pengar jämfört med andra månader. Men det blev inte så mycket för min del i af. 5500 med hyra och alla dessa räkningar!
Thank god I have Dennis.

Fast man är ledig en helg har man ändå fullt upp. Är inte det konstigt? Fast jag kommer ha fullt upp med roliga saker. Kl 15:30 ska vi vara hos Anette (svärmor och mor). Hon fyller 54 och det blir lite kalajs.
I morgon ska vi upp till mina föräldrar på middag. De hade bjudit William (kusin) och Annie och deras underbara Ebba. Så vi ska åka upp tillsammans med dom. Längtar!

Tycker det är skoj att Jennie lagt upp videoblogginlägg. Kika! http://jenniemeier.blogg.se

Nu ska jag diska och göra mig iordning i håret.

Återkommer!


Kommentarer
Postat av: jennie

hello söto. blir mys med promenix sen.

2008-01-19 @ 13:34:06
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback