Jag blev helt till mig och ville gå dit nu nu nu nu nu.

Vilken händelserik dag det har varit, gott folk!

Vi kom efter många om och men iväg till kalaset. Där bjöds det på god mat. Både jag och Dennis var så fruktansvärt hungriga så det satt fint med lite ris och kasslergryta.
Jag fick för första gången träffa Anettes bror Curt. Han var en rolig pajsare som även visade sig tycka bra om mig.
image96
Visst ser vi ut att älska varandra högt?

När vi skulle gå därifrån haffade Dennis mormor Maj-Britt (87 år) mig, drog mig intill sig och kramade mig stenhårt. Hon berättade för mig hur mycket hon tycker om mig och hur underbar hon tycker att jag är. Blir man inte rörd? Jag blev det i af. Jätterörd.

Vi var där ett antal timmar men sedan begav sig Dennis till Johan och jag till Jennie och Tommie. Egentligen skulle jag ta det lugnt men det blev lite att dricka i af. Lite.
Fredrik, min supergoa kusin ringde och frågade vad jag gjorde. När jag sa att jag var på fest svarade han:
"Jag sitter på en krog som heter O´learys här i Jönköping. Kom hit!"
Jag blev helt till mig och ville gå dit nu nu nu nu nu. Hade inte träffat honom på superlänge och vi hängde nästan hela kvällen. Dansade, flummade, pratade och hade svinkul. Hans kusin Simon var där också. Honom var det ännu längre sedan jag såg sist. De är för roliga.



Sprang på Effe och ett riktigt gäng vid ett bord. De hade beställt in helrör så han bjöd på en drink. Schysst!

Nu sitter jag här. Klockan är 03:30 och jag borde sova för att vara pigg i morgon när vi ska till Skövde. Men jag är inte trött än. Konstiga människa.

Ska i af gå och lägga mig brevid min underbaring. Har jag sagt att jag älskar honom? ;)

Hörs i morgon!!

Kommentarer
Postat av: jennie

vad roligt du verkade ha ute. synd att jag blev dålig... hade glömt att ta medicinerna!

2008-01-20 @ 14:13:19
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback