Jag kände mig som ett vandrande ollon. Fast ett sött sådant.

Kära läsare. Jag har just varit ute och promenerat med gullungen Jennie. Tanken var att gå runt munksjön men efter mindre än halva märkte vi att det  blåste sjuk motvind, så vi vände och gick en annan runda :)
image94

Först hade jag tänkt ta på mig min nya underbara stickade basker. Men den passade inte riktigt resten av outfiten, dvs träningskläderna. Blev lite fel helt enkelt. Så jag tog min andra, svarta mössa med en virkad blomma på sidan. Jag kände mig som ett vandrande ollon. Fast ett sött sådant.

När jag kom hem var Dennis pappa här. Trevlans. Han hade köpt en GPS och eftersom han inte är så teknisk så fick Dennis hjälpa till, as usual :)

Innan vi sticker på kalas så lägger jag upp dagens outfit! :)
image95

Snyggt det  blir när man tar bilden lite nedifrån så man får en liten dubbelhaka. Mums.

Iaf, Toppen är från H&M, tröjan är Jennies men är från JC. Jeansen är från Fornarina och smyckena från Pilgrim och Ur&Penn.

Tjingeling så länge!



Kommentarer
Postat av: jennie

du förtjänar lite credd eftersom du uppdaterar så mkt nu!! ;0)

2008-01-19 @ 16:09:01
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback